De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR6KOLN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vini 13-01-2024

Duurzaam, mooi en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Mooi design, duurzaam dus zuinig in het gebruik, goede prijs kwaliteitsverhouding en een makkelijke gebruiksaanwijzing. Wijst zich eigenlijk vanzelf, aanzetten en dan door de knop het juiste programma kiezen. Bij levering hoefden we geen oefenprogramma te draaien, hij kon meteen aan! Advies: eerst een bonte en geen witte was. Poeder beter dan vloeibaar wasmiddel. Heerlijk rustige machine, erg blij mee!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Makkelijk in gebruik

d**************@g******** 05-02-2023
Geschreven voor: AEG LR6KOLN

We hebben deze wasmachine nu paar weken op test. Als gezin van 6, vinden wij dit een top machine. Vooral de uitgestelde tijd inschakeling is een voordeel. Zo kun je de keuze maken of in de middag op zonne-energie wassen of in de ochtend zodat de was als je uit bed komt gelijk eruit kan en je deze fris kan uithangen. De trommel is groot, maar zo gemaakt dat je alles kan wassen! Ook waardoor je snelle wasjes kan draaien of al uw beddengoed. Bijna geruisloos en goede centrifuge zodat de was er al bijna droog uitkomt. Aanrader voor alle huishoudens.

Anas035 28-01-2023

Eenvoudige maar zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Deze AEG wasmachine is een vrij eenvoudige maar zeer goede wasmachine. Het beschikt over alle functies die je nodig hebt en nog wat fijne extra's. Om te beginnen is de wasmachine door deze eenvoud erg makkelijk in gebruik, het is erg duidelijk wat ieder wasprogramma inhoudt. Een van de beste 'extra's' is het 20 minuten wasprogramma voor kleine wasjes. Dit wasprogramma is bedoeld voor 3kg wasgoed en is binnen 20 minuten klaar, voor als je snel een wasje wil doen of bepaalde wasgoed snel klaar wil hebben. Daarnaast is de wasmachine erg stil! Ik hoor de wasmachine nauwelijks waardoor er ook gewoon wasjes gedraaid kunnen worden als wij slapen, erg fijn! Je kunt ook vooraf een tijd instellen waarop de wasmachine een wasje moet draaien, dus als je voor het slapen de wasmachine vult en instelt dat de was vlak voor je wekker klaar moet zijn, dan kun je nadat je opstaat direct de schone was uit de wasmachine halen, zonder dat het je gestoord heeft tijdens je slaap. De wasmachine heeft een zwarte grote deur, wat er niet alleen mooi uit ziet, maar door de grootte ook praktisch is, omdat je zo makkelijk al je was in een keer in de wasmachine kunt plaatsen. Ik merk dat dat vooral met beddengoed veel makkelijker gaat dan bij mijn vorige wasmachine. Al met al is het een eenvoudige wasmachine met extra functies die zeer fijn is in gebruik en daarom zou ik het zeker aanraden!

Pluspunten

• 20 minuten programma
  • stil
  • design
  • gebruiksgemak

Tamaar 25-01-2023

erg fijne (te) veelzijdige machine

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Erg te vrede over deze wasmachine!
de mogelijkheden qua programma's staan duidelijk op het apparaat. Dit maakt het naast een veezijdige machine ook weer een machine met TE veel functies. Wel erg handig is de knop om het programma in te korten. Het inkorten van een programma wordt volgens mij gedaan door de hoeveelheid was te wegen.
Een deel van de knoppen werkt met een soort van touchscreen, welke ook met natte vingers goed te bedienen is.
De machine is energiezuinig en heel erg stil. Zeer met een kleine in huis is het stille echt heel erg fijn. Al moet ik bekennen dat ik ook al een keer heb gehad dat de wasmachine al een hele tijd klaar was en we vergeten waren.

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • frisse was

Minpunten

• redelijk kleine trommel

nailboth 03-10-2023

Hallo, hoe weet u dat de machine energie zuinig is. Heeft u dat gemeten?

MBaal 19-01-2023

Ideale wasmachine en goed design

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Strak apparaat met een grote knop in het midden en een duidelijk display rechtsboven. Geeft goed de status van het programma aan en de tijdsduur voordat het gereed is. Ideaal is het speciaal programma voor maximaal 3kg die 20 minuten duurt. Ideaal voor het opfrissen van wasgoed dat niet echt vuil is. Het apparaat is stil waardoor het geen probleem is om deze in de nacht te laten draaien middels de uitgestelde start functie, die per half uur ingesteld kan worden. Het eco programma duurt ongeveer 3 uur, maar is zuinig in gebruik. Bij de andere programma’s kan er voor tijdsbesparing worden gekozen waarbij je per programma opties hebt een verkorte was te doen. In totaal zijn er 10 verschillende programmas gedefinieerd. Het apparaat zelf is compact waardoor deze goed te plaatsen is.

Pluspunten

• veel verschillende wasprogrammas
  • verkorte wastijd
  • 3kg in 20 minuten schoon
  • stil apparaat
  • erg gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Zoemer niet instelbaar

De eerlijke beoorderlaar 18-01-2023

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

De wasmachine is energiezuinig. Hij wast het was goed schoon en netjes.
En de wasmachine design ziet er mooi uit. Is heel zuinig en stil, makkelijk te bedienen. Prima apparaat, doet wat het moet doen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou iedereen aanraden die opzoek is naar betrouwbare wasmachine deze AEG LR6KOLN te kopen. Ik ben zeer tevreden met deze wasmachine. Top kwaliteit wasmachine en helemaal in deze tijd speelt energie zeker een rol als je een wasmachine koopt wat ook energiezuinig is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Energiezuinig
  • Veelkeuzemogelijkheden
  • Was netjes en grondig schoon
  • Stille wasmachine

lexvla 17-01-2023

Fijne wasmachine.

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Bij het plaatsen van deze AEG wasmachine in onze badkamer viel ons direct op hoe mooi de uitstraling is met de zwarte deur. De bediening via de touch knoppen werken perfect en de programma's zijn logisch en overzichtelijk aangegeven bij de draaikeuzeknop. Heel fijn is het, dat de wasmachine in bepaalde programma's in de eerste 30 seconden het wasgoed "weegt" en daardoor het programma kan aanpassen. Is het gewicht te zwaar (bij dit model meer dan 8kg) dan kan er nog wasgoed uitgehaald worden, voordat het programma gaat draaien. Er staat dan MAX in het display.
De wasmachine wast heel goed en bevalt ons prima. Heel tevreden zijn we over het feit dat we de wasmachine, die we via de instelbare starttijd midden in de nacht laten draaien, niet horen centrifugeren, ondanks dat hij naast onze slaapkamer in de badkamer staat. Er is zelfs nog een extra optie om voor het centrifugeren de machine te pauzeren tot dit wordt opgeheven, het wasgoed blijft dan in het water wachten. Dit hebben we dus niet hoeven te gebruiken. Met energie klasse A+ is dit een goede wasmachine.

Pluspunten

• programma past zich aan het gewicht aan.
  • Machine is heel stil.
  • Touch knoppen.
  • Prettig uiterlijk.

MWJDB 16-01-2023

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Sinds twee weken hebben wij deze wasmachine in gebruik en we zijn er ontzettend blij mee.

De installatie van de machine was zeer eenvoudig. Binnen 15 minuten was alles aangesloten en klaar voor gebruik. Er zitten diverse wasprogramma’s op die je ook echt gebruikt. De 20 minuten 3 kg is bij ons favoriet voor sportkleding van onze kinderen. Bij erg vieze vlekken zoals gras en modder is een normaal programma op 40 graden voldoende om alle vlekken er uit te krijgen. Ook vinden wij het prettig om de optie hebben om normale programma's korter te kunnen instellen. Niet alle was heeft 2 a 3 uur nodig.

De wasmachine is heel stil. Het centrifugeren hoor je bijna niet. Wat een verademing vergeleken bij onze oude machine. Ondanks dat je niets hoort is de was niet kleddernat als de machine klaar is.

De machine is energiezuinig en ook het feit dat er precies genoeg water wordt gebruikt, doormiddel van het vooraf wegen van de was, vinden wij fijn. Op deze manier scheelt het in de kosten en is dit goed voor het milieu.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast goed schoon, ook bij korter programma

s**********@g******** 16-01-2023

Geweldige veelzijdige wasmachine

Geschreven voor: AEG LR6KOLN

Ik heb de AEG LR6KOLN Wasmachine nu een aantal dagen getest.vooralsnog ben ik meer dan tevreden.De wasmachine heeft een moderne en luxe uitstraling. De verschillende functies zijn erg makkelijk te bedienen en wijst zichzelf. Er zijn ook veel verschillende wasprogramma’s zoals een wasje voor 20 minuten. De machine is erg stil. De trommel is lekker groot ( 8 kg)en mijn dekbed past erin. De was komt er fris uit, dat was wel anders bij mijn vorige machine. Ik ben erg blij met deze machine,een aanrader!

Pluspunten

• Veel keuze uit programma’s
  • Stil
  • Grote trommel